01 Februari 2006

AKU TAK SEMUDAH DIA!!!!!!!!!!!!!!!

awak... sebarang kemungkinan akan terjadi bila-bila masa. saya tau awak tak suka kalau saya cemburu... kalau saya mengongkong idup awak.. tapi apa yang saya lakukan ini semata-mata ingin menyedarkan awak.. saya tak nak awak diperangkap dan memerangkapkan diri awak sendiri.. kalau setiap gelak laku saya salah di mata awak, saya sedia memohon ampun dan maaf dari diri awak mahupun sesiapa sahaja. kenali dulu siapa dia.. kerana mungkin saya lebih mengenali dia. saya tak nak awak diperangkap... jangka masa sesebuah hubungan tak boleh jadi kayu ukur niat sebenar manusia. menyerah diri & maruah dengan terlalu mudah terhadap kaum adam! saya bukan cakap kosong! bukan bersikap 'membabi buta' TAPI saya punya bukti kukuh. saya sedia kemukakan bukti itu. saya ada saksi... cuma ibarat touch & go... mudah kan? murah kan? saya jugak bukan sebaik khadijah a.s... tak sesuci aisyah a.s... tapi jugak tak semurah dia! Posted by Picasa

Tiada ulasan: