13 September 2007

~~ 1 Ramadhan 1428 Hijrah ~~

hari ini aku dicabar dengan 1 perkara yang benar2 meragut kesabaran dan kesempoian aku bile ada staff aku yang ................................................................. biarlah... aku dah pun maafkan ape yang dia buat pada aku... bukan setakat dia.. tapi semua... aku dah maafkan... cume tadi marah ku meluap-luap... rasa tak tahan nak tanggung semua ini seorang diri... aku angkat fon... ckp dgn yang tersayang.. mule2 nak ckp tu biase lah kan.. dia plak nak berckp..sedangkan sebenar nyer aku yang nak bercerita.. dia plak take over.. hangen satu badan aku jadi nye.. hampir lupe hari ni puase yang perlu banyak-banyak bersabar... alhamdulillah engkau menguji ku hari ini... ujian hanya untuk mereka yang kuat.. aku kuat.. kerana itu aku diuji.. selamat berpuase... aku mengharapkan segalanya berjalan lancar... lupe nak ckp... suz dah dapat aggrement dia balik... bergaji lah kami... alhamdulillah...

Tiada ulasan: