04 Oktober 2007

Di mana ketenangan ?


sejak aku masuk keje ni aku susah nak tenang ermmm... tapi ape pun kalau dapat dengar suara mak.. sume jadik ok.. ramadhan 1428... aku masih mencari ketenangan di sini walau hampir 3 bulan berlalu... ini kah yang kucari? ini kah yang aku inginkan? entah lah... kenkadang aku perlu menyerah atas segalanya biarkan lah apa yang berlaku.. keluarga pasti bersama ku.. dia kan pasti di sisi.. ini kali ke-2 aku sambut ramadhan di kota kerjaya.. mencari nafkah untuk hidup sendiri.. aku jugak yang nak keje kat luar.. malu lah kalau aku lemah semangat.. ape yang terjadi aku kene teruskan.. memang tak di nafikan bahawa banyak yang meragut dan mencabar kesabaran aku... tapi aku kene ingat kata-kata Ahmad Dhani [mereka yang menang itu adalah mereka yang sabar] jadi kalu aku nak menang - aku kene sabar...

Tiada ulasan: