23 November 2007

keje keje keje!



Hari ni pagi-pagi lagi aku dah dengar macam-macam cite pasal keje… org tu tak kene org ni tak kene.. hai entah lah.. ase lain macam jek.. perlu ke aku cari keje lain?? Jawapan nya perlu la… coz aku kat sini pun cume ******* je kan.. malam tadi bile aku luahkan ase hati aku tak pueh ati aku kat j… baru pueh ati aku sebab seme dah terkeluar dari benak pikiran aku.. bukan sebab ape pun, sebab masalah2 keje ni lah.. yang sorang asik tak datang keje. hari ni ok esok tak ok.. alasan? Huhh.. kalau dulu mase study aku dengar cik awan cakap dalam dunia ni kita ada 1001 asalan.. tapik aku ase ni dah kes 1,000,000,001 alasan ni…dalam kes aku ni… nak kate tak pueh hati tu memang ada coz aku baru jerk masuk *** tup-tup aku dilantik jadik leader! Tapik aku ingat kate mak : ni seme cabaran yang perlu dihadapi.. keje kat mane pun mesti ade masalah punye. Asalkan kite berusaha menghadapi dan menyelesaikan masalah kite. That’s very important! Aku perati budak baru yang keje par ni.. aku respek dia.. walaupun dia keje hanya sebagai tukang cuci.. tapik cara dia bagus.. aku mengharap semua staf di bawah aku akan mempunyai sifat jati diri macam dia.. nampak ikhlas nak carik duit… utk dapat duit kite kene keje.. keje.. keje…

Tiada ulasan: