11 Mei 2005


tadi mak aku call mak lang.. mak lang nak buat kenduri kawen anak dia.. makne nye sorang lagi kazen aku akan bergelar isteri orang.. tapi dari cerite mak lang dia macam sedih je.. dia teringatkan arwah pak lang.. time2 wat kenduri macam ni.. mak lang kate memang dulu dia selalu gaduh ngan pak lang.. tapi sejak pak lang dah tak de mak lang kate dia sunyi.. dulu ade je mende yang tak pueh ati.. sekarang bile dah kehilangan orang yang suke membebel baru datang rindu.. aku teringat kat jay.. tah2 nanti kalau aku mati mesti jay pun macam tu.. sebab aku rase lah selame ni dia kurang nak rindu2 aku tapi aku pun tak tau kot2.. ade time dia berfantasikan aku.. hekhekhek bunyik gatai je aku nih! gatai nak kawen aaa... ermm biase lah kan kalau sesuatu tu ilang dari pandangan mate.. baru kite nak rindu.. baru nak sayang.. mase kite dok tercongok depan bijik mate & batang hidung dia tak plak dia hargai setiap bebelan kite.. dalam dunia ni aku rase ramai yang akan aku rindu kalau hilang dari aku.. tadi mak kate hidup kite perlu menghargai orang keliling kite.. betul cakap mak.. mase ade mak ni.. selalu wat dia marah.. bebelan dia aku ase macam bom tangan yang boleh dibaling bile2 je kalau aku bangun lambat sket.. abah aku plak aku ase.. tak tau la sape nak uruskan keje2 luar umah kalau dia tak de.. ermm entah lah.. sedih je kalau di kenang2.. kalau aku kawen.. mesti aku akan jarang2 balik umah ni.. aku ader lebeh kurang setahun agi.. nak memberikan sepenuh kasih sayang aku kat famili.. macam tu jugak ngan jay.. aku ase bersalah plak suarekan ase tak pueh ati aku tadi kat dia.. tapi ape pun memang betul.. ape yanga ku suarekan macam malam ni pun dia tetap tak call tak misscall... tertdo la tu... tak pelah cian plak kat my baby sure penat melayan kerenah anak2 sedare..

to my baby i appreciate every moment wiz you...
you are my everything jay

jerry's wife wanna be
[nana]
nana

Tiada ulasan: