05 Mei 2005


ermm... dah beberape ari ni aku ngan dia sibuk cakap pasal kawen. nampak nyer pale aku akan mule migrane lah.. ermm baru nak merancan our life.. aku dalam usaha buat paperwork.. aku nak sume berjalan dgn lancar... bukan nak mewah tapi nak segale nye mengikut plan aku... nampak nyer mak aku nak wat kat umah tapi aku dah plan nak wat kat dewan or hotel bcoz aku tak nak mak aku penat.. dia wat keje umah sket2 pun mulut dah cot cet... aku sian kat dia.. esok aku nak gi pasar besar nak beli barang dapo.. banyak yang dah abes.. aku nak beli bunge and cake too.. just for celebrate mom's day.. aku takot abah terase.. so hope sangat2 aku tak lupe about dad's day jugak! :D tu jer lah tuk kali ni.. cinte aku dan dia akan bersemi jugak aku tau.. aku percayekan dia.. dia lah cinte sejati aku.. aku tak pernah rase macam ni sebelum ni.. aku bertuah sebab dia sayang aku bukan sebab fizikal.. baby i love you so much! you are my life.. jerry shahnizal ~hati ini tak akan berubah..~
nana

Tiada ulasan: