15 Disember 2008

Nasiiiiiiiiiiii Lemak...! Nasi Kerabu..!


tetibe aku teringat kisah aku dan Y satu mase dulu menjual nasik lemak n nasik kerabu dari blok ke blok.. dengan suara lantang Y dan aksi nya yang tahan lasak.. kami berdua sibuk menjual nasik.. tak payah buat senaman petang.. berpeluh2 menjual nasik.. dapat lah aku free 2-3 bungkus sehari.. dan nasik hasil jualan aku tu jugak lah aku bagi kat j.. hehehe sedih kalau nak dikenang2.. tapi mase tu aku tak rase pun 1 kesusahan yang aku tau... aku dapat jualkan nasik lemak n nasik kerabu pak gat tu.. bukan sebab aku nak makan nasik lemak dia sangat... entah ingat ke tak Y dengan kisah tu... aku n j akan ke KYPM Kuantan jugak UUM Sintok lepas nikah nanti.. honeymoon kami ni bertajuk Menjejak Detik Cinta... hopefully banyak gambar yang akan kami ambil di sana nanti... cite plak pasal wedding... Y datang tak agaknya nanti... my best ever after...mungkin Y dah tak nak kawan aku.. ape pun tengkiu Y ada bila aku perlukan... B.Y.E.. Y... KYPM... UUM.. Tunggu DI SANA.........................

1 ulasan:

Kaseh berkata...

y tak datang pun majlis aku... nak buat macam mane... kekadang aku terkenang cerite Hikayat Sang Kancil... bile watak kerbau garau itu milik aku!!!

- siapa pula buaya nya?? LU PIKIR LAH SENDIRI....