30 Januari 2006

NAIF KAH AKU??

aku tak tau.. mungkin perasaan aku 'cacat' mungkin pompuan lain akan rilex bile boy dia keluar dengan pompuan lain. mungkin. aku tak boleh buat begitu pada dia. aku terlalu menjaga diri aku dengan orang lain. aku tak mahu keluar dengan kekasih orang sehingga membuatkan perempuan lain berkecil hati. semua ditanggung~ huhhh... mana bulan? rindu sungguh aku pada dia. bulan... kenapa bila aku jauh dari dia-dia selalu buat aku sakit? bulan aku kah yang cacat? bulan aku tau aku tak cantik... aku pun selalu ingin bersama dia. bulan aku nak pegi tengok wayang macam mana kami dulu-dulu. tapi bila aku di kedah... tak ada tempat movie yang berbaloi. aku ajak dia ke ipoh... dia bawa semua ahli keluarganya! mana ada peluang kami bersama. tolong lah bulan............... pada siapa harus ku adu? cuma Tuhan yang tahu berat perasaan ini bulan. saat aku genab 24 tahun suara dia aku tunggu di gagang telefon... tapi orang lain yang bersusah payah menghubungi aku. lelaki yang pernah aku cuba lupakan tapi masih setia... sesetia aku pada dia yang sanggup melelapkan mata dari mengucapkan dengan kata-kata... bulan aku masih sayangkan dia. aku tak akan tinggalkan dia.. walau apa pun yang dia lakukan pada aku... tapi kalau satu masa nanti nama aku sudah tiada dalam hatinya. biar lah dia putuskan...

Tiada ulasan: