22 April 2005

Abang dah balik yea... yea!!!!


Ya Allah.. memang tak sangke la tadi abang call... aku sebenarnyer dah putus arapan dah aku ingat dia balik 24 sebab ri tu dia bagitau aku yang dia nak balik around 21 but no fon call, no nothing! aku pun jadi fedup la bukak fon hantar msg.. mlm td aku tdo awal.. aku off sume2.. cabut wayar fon umah aku tdo... malas lah dlm hati ni bergelora gile nak jumpe dia.. memang rindu sangat.. but tengahari tadi pun aku wat dek jer... fon umah bunyik aku maleh nak angkat pasal bukan tuk aku pun! untuk abah or kawan adik... so then aku slow2 jer ar.. pe nye YA ALLAH!!!!!!! sayang aku dah sampai Malaysia..... alhamdulillah sume selamat but ape2 pun aku akan tell out the story to all of you guyz... thankz for reading... baby i miss you!
nana

Tiada ulasan: