21 April 2005

Berikan ku ruang


Kepada semua pembaca.. aku harap korang faham bahwa ini adalah ruang penulisan peribadi yang akan berkait dengan hal peribadi aku dan kekasih aku serta manusia-manusia lain yang wujud dalam kehidupan aku. Aku tak penah suruh pun korang bace jurnal aku kalau itu akan menukar mood u all kepada yang lebih buruk.. sebagai manusia normal aku mempunyai perasaan sedih, gembira, nakal dan lain2 sikap aku yang mungkin tidak selesa buat u all... so aku harap sekiranya ada sesiapa yang akan tersinggung atau kecik hati atau ape jugak mende yang bleh membangkitkan rasa 'ngak enak' ya aku rasa lebih baik lah u all gi kat jurnal2 lain yang lebih membina pemikiran u all...

Aku perlukan ruang tuk aku bernafas lega tuk aku meluah segala... Segala kesesakkan dalam hidup buat aku kadang-kadang sukar untuk jujur pada diri sendiri. Di sini aku lebih jujur pada diri & kepada kekasihku... Jerry Shahnizal Ab.Aziz
nana

Tiada ulasan: