22 April 2005

Tolong aku!

TOLONG AKU!!! Aku pun tak tau nape.. tetibe je aku macam penat.. dengan kehidupan aku sendiri.. aku macam tak larat dah nak buat orang gembira.. aku tau itu tanggungjawap aku, memang aku tau aku kene buat sume orang seronok & heppy.. - mak & abah aku selalu buat aku seronok tapi aku kadang-kadang penat dengan keadaan yang memakse aku buat itu dan ini...! setiap ape yangaku buat - aku buat kerana Allah.. dan bile aku sayang seseorang kerana Allah & kerana aku memang sayang dia.. aku rasa penat! aku dah penat kalau aku sahaja yang melahirkan rasa rindu itu tapi aku tidak pun di rindui..- pada aku 3 minggu itu sudah cukup lama buat aku menanti dia! tapi kenapa aku ibarat angin yang lalu dan terus pergi .. tak ada aper2 impak kehadiran aku pada dia.. aku tau aku tak bertepuk sebelah.. setiap janji yang terpahat akan ku ingat sampai mati... cuma kadang-kadang aku tak dapat sepenuhnya perhatian dia.. aku sedar siapa aku pada mereka.. mungkin blom layak pun nak mendapatkan kasih sesiapa.. sayang sesiapa - kerana aku sedar diri - aku tau sape aku ... memang sebelum ni aku dah sedar dan dah tau dia banyak buat pengorbanan pade aku tapi kenape tak boleh berikan lebih lagi perhatian kalau berjauhan? aku rindukan dia! dia kene tau yang aku rindukan dia sangat-sangat... kenapa dia macam tak paham?? segala penulisan ini aku tulis ketika aku sedang menangis... aku ikut kan rasa hati... ape ku rasa itulah yang tertulis jadi mungkin akan ada sesuatu yang akan membuatkan hati dan perasaan seseorang yang akan tersentuh... aku mohon ampun sekali lagi.. aku perlukan ruang untuk menulis menceritakan isi hati dan perasaan takut nanti gile sebab tertekan.. sekarang aku dah OKEH.. sorry once again make you sad wiz my story... :( to my baby i love you forever!
nana

Tiada ulasan: