18 Jun 2005

HAPPY ANNEVERSARY.. SAYANG! [18 JUN 2005]



Dah 4 tahun 8 bulan hubungan kami berdua.. dan kerana itu jugak aku rela berkorban demi memperingati hari bahagia aku & dia. Dia tak berape suke sambut2 ni.. tak pe.. aku tak kesah sebab dia dah all out bagi sepenuhnya kasih sayang dia.. pade aku! Aku nak bagi dia yang terbaik.. Walaupun aku tau aku tak sepower mereka yang pernah dia �lihat�.. tapi 2 kali jugak lah aku buat dia tak keruan. Satu je harapan aku untuk kali ni.. aku nak kami berdua buktikan bahawa kami memang benar2 mencintai. Dan objektif kami satu iaitu ingin memiliki dengan 1 ikatan yang sah. Tarikh nye? Belum tau lagi� kalu dah tahu tarikh nanti aku jemput sume pembace blog aku nie.. Dia bagi aku jubah hitam.. dari Mekah cantik sangat.. thanks sayang� aku plak bagi dia baju batik yang aku beli kat Medan hari tu.. itu cuma fizikal.. yang penting kami sentiasa mengingati. Untuk insan tersayang.. Jerry Shahnizal Ab. Aziz.. I love you very so much! Lagu my all ini I dedicate utk sayang.. bagi memperingati �Mimpi Terindah� yang kita lalui...


~Semekar Cinta Dalam Hati Kita~


Baby...
I'd give my all to have
Just one more night with you
I'd risk my life to feel
Your body next to mine
'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight

Jay.. i love u so very much!!!


Tiada ulasan: