23 Jun 2005

Kasih Kita Tak Akan Pudar



malam semalam aku call dia.. dia cite pasal program anak angkat kat kg. gambut johor kat aku sket2.. ader LDK la.. persembahan itu ini.. so tak pe lah.. dia tanyer aku wat ape td..aku pun cite yang aku td tingok 'tanyer linda' topik pasal 'isteri lebih berusia dari suami' mcm aku ngan dia kan?? ermm.. aku tau.. aku tengok la lg.. yg sokong ckp -- [tak pe, tak kesah nyer sebab yang penting si suami bleh mengawal rumah tangge. walau pun mude lagi dari isteri kematangan tu tak datang ikut umur.. ader jugak yang berumur tapi tak matang.] tahen di bidak oleh opposite gang iaitu saleh yaakob & 1 ustaz ni.. dorg kate plak [itu mase mude.. tak pe lah.. dah masuk 4 tahun.. sume dah kedut2 dah buruk! dah tak cantik.. mase tu baru menyesal kawin dgn isteri yang umurnyer lebih dari suami..] aku cite lah sebijik sebotol kat dia mcm yang aku drg.. dia jawap [KALU DAH MASUK 40 TAHUN.. SUME ORG PUN NAMPAK TUA SAYANG.. YANG PENTING KASIH SAYANG KITA YANG TAK AKAN PUDAR..] tetibe je perasaan sedih & kecewa tadi hilang.. bertukar gembira mendengar pengakuan ikhlas dia. sejak anniversary kami yang lepas.. dia semakin matang.. dia perlukan masa untuk belajar mencintai aku.. aku akan tunggu waktu itu.. aku cinta pertama dia.. aku perlu lebih bersabar dengan kerenah dia yang kadang2 kurang matang.. sykur alhamdulillah aku panjatkan pada Allah SWT...

yang mencintaimu jay;
nana
Posted by Hello

Tiada ulasan: