15 Jun 2005

Konsert AF ::mawi:: [2nd week]

Othman Hamzah

Gadis Melayu

Siapa bilang gadis melayu tak menawan
Tak menarik hati, tiada memikat
Kalaulah memang tak mungkin aku tertarik
Kalaulah sungguh tak mungkin aku kan jatuh
Aduhai... lemah lembut gayanya
Serta manis senyumnya
Hitam pekat rambutnya
Ayuh ambil si dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Budi bahasanya, pandangan matanya
Sentuhan jiwanya membuatku terlena

p/s: haaaa... 'kan aku dah kate...' hamek ko kene la blajo kuat sket la diz week dari cikgu linda & e'e camne nak buat pergerakkan yang soft sket yer mawi...tadi aku tgk dairi af.. ko kene sound ngan pengetua kan? tak pe.. memang betui ape dia cakap.. ko baiki diri... aku tak nampak pun ko belatih..?? sambil minum vanila coke tu bang.. berlatih la sket! kami kat luar ni akan vote ko... study elok2 yer bang mawi.. ahaksss...

Tiada ulasan: