20 Jun 2005

Mimpi Terindah Buat Selamanya [bhg.2]




aku terjaga saat dihadapan ku dia yang kembali memeluk diri dengan kehangatan yang meleraikan kesejukkan aku selama ini.. tiada ungkapan yang mampu aku lafazkan saat itu .. jauh di sudut hati nama dia tertanam setia..tak akan mampu aku mengkhianati kasihnya.. hingga hujung hayat ku dia lah milikku.. aku lah miliknya.. hanya dia yang mampu buat aku sedamai ini.. aku benar-benar berharap agar mimpi indah ini menjadi hidupku.. bersama dia segalanya indah.. [YaAllah Ya Tuhan ku.. ampunkan lah dosa ini.. kerna aku benar-benar mencintainya... aku ingin hidup bersama lelaki ini.. seumur hidupku] duhai sayang.. ku cintaimu sepenuh hati Jerry Shahnizal b. Ab. Aziz mimpi terindah ini tercipta kerana Dia menciptakan engkau untuk membahagiakan setiap hari-hari ku...

Tiada ulasan: