23 Mac 2006

BIARKAN SEMALAM PERGI...

semalam aku dapat sms dari fly yang ditinggalkan kasihnya.. kerana punya kasih yang lebih soal meterial! pompuan bodoh! kalau aku berada disituasi that stupit idiot gurl..! duit bukan soalnya.. tapi kasih yang kuat antara 2 manusia.. aku yang hanya kawan fly pun tahu plan fly.. takan pompuan bodoh tu tak paham2... memang la to get someting u should start from nothing! MEMANG BODOH!!!!! POMPUAN S*AL............ huhhh... ape pun aku doakan fly dpt kasih yang lebih menghargai dirinya.. pada aku fly got everythin.. fly cukup segalanya untuk satu permulaan yang baik.. itu pandangan aku.. tapi manusia berbeza-beza kan?? stop talk about fly.. he have his own world! tapik ape yang berlaku kan ada sesuatu... biarkanlah semalam pergi... Posted by Picasa

Tiada ulasan: