24 Mac 2006

:: IMPIAN ::


korang ader IMPIAN tak?? kalau nak cite pasal impian ni... aku lah ratu nye... mase kecik-kecik dulu aku teringin nak jadi pengantin... hehehehe... sebab dulu aku tak cantik.. gemuk.. besar... tak layak la nak jadi pengantin.. kalu main kawen-kawen.. aku selalu jadi mak pengantin... hehehe.. sekarang aku masih lagi mcm dulu.. tak cantik..! gemuk.. memang aku tak aku tak punye rupa.. harta.. pangkat.. famili pun biase2 je.. agama aku setakat boleh jage diri sendiri n org terdekat.. tapi aku ader kasih sayang yang aku berikan dan habiskan untuk kasih dan anak-anak.. cume tu je yang aku ader... dan siapa kasih? kasih aku adalah orang yang akan menikahi dan berjanji untuk sehidup dan semati dengan ku... tak kire la susah ke senang ke... dia berjanji untuk bersama-sama menempuhi segalanya dengan aku.. sekarang aku lebih realistik.. bak kate sorang aku BWW - BEST WOMEN WIN.. dan sebenarnyer lebih pade berserah pade jodoh...

tanpa kasih sejati tak mungkin cinta jadi satu..
tanpa pengorbanan sayang tak mungkin jadi rindu.. Posted by Picasa

Tiada ulasan: